Chorvatsko 2001/2002 - Baška Voda (camp Baško Polje)

Chorvatsko 2001/2002 Do Chorvatska jsme jeli jako prváci, kteří měli přednostní právo jet na tento výlet. Najdou se na tomto zájezdu zajisté i studenti z ostatních ročníků, ale většinou je to jen pár lidí.

Vyjížděli jsme na tento zájezd v pátek večer (mimobrněnští měli ten den volný) a přijížděli jsme další týden v neděli ráno. Odjezd byl samozřejmě z Brna, kde se všechna zavazadla naložila do prostoru autobusu a vyráželo se. My jsme vyjeli v 18:00 a do kempu Baško Polje u městečka Baška Voda jsme dorazili na druhý den okolo 10:00. Museli jsme čekat minimálně do 12:00 než se lidi, kteří tu byli před námi, odstěhují a připraví na cestu zpět. Až potom jsme mohli jít na pláž. Program zájezdu nebyl prakticky žádný. Stravu měl každý svou, takže si každý mohl vstávat kdy chtěl, dělat co chtěl, chodit kam chtěl, jen zde byly jediné dvě podmínky - večer v 21:00 ve stanu a sčítání lidu, no a ta druhá byl výlet lodí na protější ostrov Brač. Samozřejmě jsme jako správní studenti dodrželi první podmínku v 21:00 ve stanu, ale jakmile proběhlo sčítání lidu a profesoři zalezli do svých stanů, začalo být v campu docela živo, alkohol tekl proudem, plážové diskotéky byly plné a samozřejmě jsem si nenechal ujít ani noční koupání. V sobotu dopoledne jsme se museli sbalit a večer se vyjíždělo zase zpět do České republiky. Osobně mě nebaví celý den ležet na pláži a grilovat se na slunci, proto mi těch 10 dní od moře moc nepřineslo, když nepočítám spálené tělo.

Fotogalerie

Baška Voda - přístavištěBaška Voda - pohled na moře z přístavištěOstrov Brač - pohled z výletní lodiOstrov Brač - pohled z výletní lodiPohoří tyčící se nad Makarskou riviérouPohoří tyčící se nad Makarskou riviérouPohoří tyčící se nad Makarskou riviérouPohled na moře z pěší stezky mezi Baško Polje a Baška VodaPohoří tyčící se nad obcí Baška VodaPohoří tyčící se nad Makarskou riviérouPohoří tyčící se nad Makarskou riviérouPohoří tyčící se nad přístavem Baška VodaPohoří tyčící se nad Makarskou riviérouPohoří tyčící se nad Makarskou riviérouPohoří tyčící se nad Makarskou riviérouPohled na moře z pěší stezky mezi Baško Polje a Baška VodaPohoří tyčící se nad Makarskou riviérouPohled z výletní lodiZátoka na ostrově BračZátoka na ostrově BračPobřeží ostrova BračVýběžek ostrova BračOstrov BračPohled na moře z pěší stezky mezi Baško Polje a Baška VodaPohoří tyčící se nad Makarskou riviérou s výběžkem ostrova BračPláž a pobřeží u kempu Baško PoljePohled na širé moře z výletní lodiVýletní loď BibeChorvatská hostinaZáchranný kruh - výletní loď BibeRejža na přídi lodiOsádka našeho stanuZnudění výletníci
A jedeme na Brač...Moje maličkost... :c)

Valid XHTML 1.1Valid CSS!TOPlistExotmodeling.cz - modeling jinak...GigaServer.cz